اس ام اس سر کاری sms

 

شتر ها 4 دسته هستند

1.

:شتری که در خواب بیند پنبه دانه

2.

شتری که با بارش گم میشه

3.

شتری که دره خونه همه می خوابه

4.

شتری که داره اس ام اس می خونه!

همه واسه دوستشون گل می فرستند،من موندم که واسه گلم چی بفرستم

@

(

)

(

)

(

)

.

با شما کاری نداشتم

...

فقط دارم کرم میریزم

1

دقه ایسته کن

.

حالا برو پایین

.

خواستم بگم خوب هستی،خوش هستی،در سلامتی کامل به سر میبری؟

::::::::::::::::

::::::::::::::::

::::::::o:::::::

::::::::::::::::

Huoo!

این میدونی چیه؟

عکس هوایی از همایش سالانه ی مونگلاست...دقت کنی جات خالیه

...!

ببخشید بد موقع مزاحم شدم،می خواستم قربونت برم،از کدوم طرف باید برم؟

میدونی پر بیننده ترین سایت تو ایران چه سایتیه؟

جواب:مشترک گرامی دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد

!

میدونم تا اس ام اس میاد دعا می کنی که من باشم،خواستم بگم که دعات مستجاب شد

تو را از سمیم غلب دوصت دارم...چیه؟مگه بی صوادا دل ندارن؟

من سر راه تو دامی از عشق پهن کردم اما تو به سرعت از کنار آن رد شدی و گفتی

Mig Mig!

نفهم

...

بی لیاقت

...

نامرد

...

به کسی میگن که قدر گلی مثل تورو ندونه

خر بالدار تا حالا دیدی؟

صد در صد نه،پس بی خیال

!

پرواز رو از سرت بیرون کن

 

 

 

 

 

!

گویند مرگ سخت است و سخت تر از مرگ، انتظار برای

SMS من!خیلی انتظار کشیدی؟آره؟

تورو به قیمت جوون/به همین یه لقمه نون/تورو به ماه آسمون به عاشقای بی نشون/تورو به حرمت چشات/به همه مقدسات/به حق حق شبونه هات/تورو به خدا قسم ات میدم جوراباتو بشور خفمون کردی

....!

گل خوشگلی رو پشت ویترین گل فروشی دیدم

.

!!!

خواستم برات بخرمش

.

.

به فروشنده گفتم اون گل چیه؟

.

گفت اون گل نیست آینه ست

><))):> <:)))>< ><))):> <:)))>< ><))):> <:)))>< ><))):> <:)))><

!

برات ماهی فرستادم تا بخوری و بفهمی که چیزای خوشمزه تر از علف هم وجود داره

!!!

میدونی چرا من هیچوقت صدقه نمیدم؟

چون میگن صدقه بلارو از آدم دور میکنه،طاقت دوریت رو ندارم بلا

بند تنبونتیم ولمون کنی هم ما میریم هم آبروت رو میبریم

 

---(+)------

o<-<

از غم دوریت بیهوش نشدم

دارم آفتاب میگیرم برنزه شم

تمام عاشقانی که چون شمع می شوزند تا آخر امسال گاز سوز می شوند

 

.

یاد اون روزها بخیر, دو تا دستامو می گرفتی و تو خیابونها با هم می چرخیدیم, تموم عشقت من بودم

...

امضا (فرغون

 

--------\--------<@

---------/-------<@

---------|-------<@

)

این سه شاخه گل مال تو هست عزیزم

اگه منو دوست داری همین الان گوشیتو

ببر بذار تو آب که خراب نشن

.........

امروز روز جهانیه خوشگلترین بهترین و مهربون ترین دوست دوست دنیاست. این روز به شما هیچ ربطی نداره

 

اگه اس ام اس جدید نداری لااقل عکستو بفرست تا کمی بخندیم

 

سیب، هلو، انار، موز، خیار، کیوی، انگور، گیلاس، آلبالو، زردآلو . این همه میوه تو چرا شکل شلغم شدی؟

 

!

اگر میدونستی که چقدر دستان سردم به گرمی دستات نیاز داره, هیچ وقت دستتو تو دماغت نمیکردی

با همه وجودم سرم رو روی شونه های مهربونت میزارم

و یواشکی دماغمو با لباست پاک می کنم

 

 

 

 

!

برو پایین خیلی باحاله

.

.

.

.

.

.

باحال باحال باحال باحال باحال باحال

باحال باحال باحال باحال باحال باحال

باحال باحال باحال باحال باحال باحال

باحال باحال باحال باحال باحال باحال

 

اگه از دوران مجردیت لذت نمیبری ازدواج کن اونوقت حتما از دوران مجردیت لذت میبری

آسمان را می نگرم تو را میبینم خورشید را می نگرم تو را میبینم ماه را می نگرم تو را میبینم خوب مسخره از جلوم برو کنار دیگه

!

خیلی بی معرفتی ! خیلی بد جنسی ! خیلی نامردی ! خیلی بی مرامی ! آخه نا لوطی ! من از روی چی توز باید بفهمم موتور خریدی؟

تو مثل خورشید هستی . می دونی چرا؟

چون با همون نگاه اولت می شد فهمید که از پشت کوه اومدی

هر گاه به چهره تو نگاه میکنم

به شوخ طبعی خدا پی می برم

اگر فکر می کنی کسی دوستت نداره

.

.

.

....

اگه فکر می کنی زشت هستی

.

.

.

....

اگه فکر می کنی همه از تو متنفرن

.

.

.

....

خوب حق داری

 

 

بقیه نوشته ها در ادامه مطلب

به اندازه موهای سرم دوستت دارم، به اندازه موهای ریخته شده ام عاشقتم، به مقدار دفعه هایی که شونه کردم بهت وفادارم شناختی؟

.

.

.

منم منم حسن کچل

از این به بعد از خونه بیرون نرو، چون خیلی دوست دارم، نمی خوام از دستت بدم،هرجا هستی تورو خدا از ساعت 9 دیرتر نیا آخه الان وقت جمع آوری زباله هست

یکی دلش واسه ماهی میسوزه

....

یکی دلش واسه ماهی گیر

.....

ولی هیچکی دلش واسه تو نمیسوزه که سر قلابی

هر چه زودتر یک تماس بامن بگیر چون نگران شدم

.

آخه همین الآن خبر دادند که منگولا رو میگیرند

.

تو یه ادم با کلاس .... خوش تیپ .... لوتی ... فهمیده .... خوشگل ..... مثه من دیده بودی ؟؟؟

به اندازه چشمام دوستت دارم

.

.

.

.

.

ارادتمند موش کور

تو خری,گاوی,گوسفندی, سگی ............ واسه فروش نداری

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

.

.

.

.

.

.

.

آفرین منگل فردا

abc کار میکنیم.

فردا روز خوش تیپ ترین آدم دنیاست. هر کی خوش تیپ باشه رو میخوان بگیرن

.

بیرون نری ها , نمیگیرنت ضایع میشی

همه راست میگفتن که تو آدم دو رویی هستی

.

.

.

.

..

.

یه روت ماهه, یه روت گل

.

فردا فصل پشم چینی گوسفندانه شب زود بخواب صبح اولین نفر باشی

تو زیبا تو ماه تو بی نظیر تو جزاب تو بهترین تو مهربون تو یه فرشته تو دوست داشتنی ............... ولی من چی؟یه ادم خالی بند

!!!

اگه یه روزی بری سفر بری ز پیشم بی خبر..................... فقط سوغاتی یادت نره

کاش می توانستم همچون پرنده ای پروبال شکسته باشم... تا در کنج قلبت خانه ای بسازم... تا آنفولانزای مرغی بگیری، بمیری

...

بی معرفت شدی، محل نمی ذاری، این همه بی محلی برای چیه؟ حالا خوبه چی توز فقط از عکست برای تبلیغ استفاده می کنه اینقدر خودتو می گیری

 

 

 

 

 

 

!

می دونی شباهت تو با گل چیه؟

.

.

.

.

هر دو تون عشقین با این تفاوت که

.

.

.

.

.

.

گل عشق زنبور عسله ولی تو عشق مگس

!

امشب ساعت 2 قراره همه منگلا شفا بگیرن

.

گفتم که عقب نمونی

.

خیلی حالم بده. نمیدونم چی کارکنم

.

تصادف کردم, شونم شکسته

.

.

.

.

.

.

دارم میرم یه برس بخرم

.

میخوام برم موز بخرم. میدونی چه مارکی خوبه

.

میدونی

میدونی

نمیدونی

عیب نداره از یه میمون دیگه میپرسم

.

آخه

گاو

الاغ

یابو

بز

مورچه

آبدزدک

اینهمه حیوون چرا شیر سلطان جنگل شد ؟

میدونی فرق تو با گاو چیه؟

ببخشید شوخی کردم اصلا باهم هیچ فرقی ندارید

a

b

c

d

e

f

g

h

i

j

k

l

m

n

o

p

q

r

s

t

123456789*

.

خدا رو شکر همه ی دکمه های گوشیم سالمن

...........

...........

...........

...........

فضول اگه چیزی میخواستم بگم همون بالا می نوشتم

-+-+-+-+-+-

-+-+-+-+-+-

-+-+-+-+-+-

-+-+-+-+-+-

بشین جمع و منها کن ببین چندمین باره که سر کار رفتی؟

آمدی جانم به قربانت

.

.

.

.

ولی فعلا برو

چشمهای درشت و زیبایت را که به من میدوزی و با لبهای زیبا آواز می خوانی، احساس می کنم که بیش از همیشه عاشقت هستم،تو زیباترین قورباغه ی این برکه ای

3

3

3

3

3

برو پایین سر کار نیستی

3

3

!

یه کم دیگه بری میرسی باور کن سر کار نیستی

3

3

3

3

3

!فارشی دوست دارم!!!

دلم بدجوری هوای دستات رو کرده

.

.

.

.

لحظه شماری میکنم برای ان زمان که حقت را کفش بزارم

تا حالا با گوهر جمله ساختی؟

.

.

.

.

.

.

نه؟

.

.

..

بازم نه؟

....

خوب من برات میسازم تو ادم گو هر چی اس ام اس میدی تکراریه

سلام کجایی؟ نیستی

....

نشستی اون بالا با تنهایی خودت حال میکنی

ما را تحویل نمی گیری

....

الهی قربونت برم بی زحمت 2 تا نارگیل بنداز پایین

!

یادت باشه توصحرای قلبم تو تنها شتری

!!!!

مشترک گرامی به جان مادرم اگه 1 بار دیگه از این ورا رد شی

.

.

.

.

با دفعه ی قبل میشه 2 بار

سلام چطوری؟ دیشب خوابتو دیدم با یه لباس نارنجی اومدی در خونمون

هر چی گفتم بیا تو نیومدی گفتی برو آشغالاتونو ور دار بیار

نباید میذاشتم بری... اینجا خیلی جات خالیه... بوی عطرت نمیاد... حس بدی دارم... چون همش فکر می کنم تقصیر من بود... آره نباید سیفون رو می کشیدم

تو بهترین ، قشنگترین ، با ادب ترین ، دوست داشتنی ترین دوستی که داری منم

!!!

مردم سه دسته هستند -دسته 1--دسته 2 ----دسته 3

----

میخواستم برات سبزه عید بفرستم گفتم شاید طاقت نیاری تا عید بخوریش

قلب من

.....

دل من...... خون تو رگهای من

.......

نفس من........جیگر من

..........

خولاصه همهی وجودمن

...........

درد میکنه. باید برم دکتر ببینم چرا اینطور شده

آرزو مینکم بتونی ته دل مردم را ببینی

و صدای دلشون را بشنوی

و به دلشون آرامش بدی

درست مثل سنگ تـوالـت

به اندازه دوتا چشام دوست دارم

!!

امضا

:

موش کور

:..:: .-. : .:::-.::.:- ..:..::.

..-..::-.. ::.- ..:.:.- :::-.

:... .. .: .-:::... -::.. .:

:-..:-.. : ..: . -: .. ...::.:.:

!!

کاش کور بودی می فهمیدی چی نوشتم

حیف که فقط تو یکی رو دارم

....

اگه از تو یه عالمه داشتم

....

تا حالا یه گاوداری زده بودم

5

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

راه آدم شدن:

کنجکاو نشو تو آدم بشو نیستی

سلام میدونی رفیق؟

اگه حماقت وجود نداشت دانایی هم معنی نداشت

اگه زشتی نبود زیبایی هم بی معنی

بود می بینی؟

دنیا به تو هم نیاز داره

راه رفتنت آخرشه

خونت چقدر قشنگه

ناقلا شنا کردنم که بلدی

!

رفتارت منو کشته

چقدر با متانت و صبوری

خیلی بلایی لاک پشت

روزی ممکنه موهاتو از دست بدی

حتی دندوناتو یا حتی عقلتو

اما یه چیزی رو هیچ وقت از دست نمی دی اونم علم و زیباییته

آخه آدم چیزی رو که نداره از دست نمی ده

2

ماه از زمستون میگذره

.

.

.

.

خرس گنده ای مثل تو الان باید خواب باشه

نه اینکه بدوه بیا اس ام اس بخونه

چند وقته نیومدی به خاطره نیومدنت مامانم و بابام هر شب باهم دعوا دارن! مهم نیست با چه ماشینی میای! مهم نیست با چه لباسی میای فقط بیا و این آشغال ها رو از دم خونه بردار

همیشه می گفتن پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته اما من باورم نمی شد

.

تا اینکه تو رو دیدم که برای پیدا کردن من چه قدر زحمت کشیدی

!

امروز سالروز تولد پت و مته ! تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو

!!!

می دونی که تا به حال در عمرم چیزی ازت نخواستم اما دوست دارم برای اینکه علاقه ات رو بهم ثابت کنی... یک دقیقه ... فقط یک دقیقه ی ناقابل به خاطر من نفس نکش تنها چیزی که از تو می خوام

خر

خر

خر

خر

خر

خر

خرابتم رفیق

...!

ببخشید زبونم یخورده می گیره

اسمان را ستاره زیبا می کند، باغچه را گل، عشق را محبت، بیابان را چمن، چشم را اشک، و تو را عمل کردن دماغ زیبا می کند

!

پای مورچه رو تصور کن

.

.

.

حالا تصور کن جوراب داره

.

.

.

حالا تصور کن جورابش سوراخه

.

.

.

دلم برات اندازه سوراخه جوراب مورچه شده

!

ببین عزیز دلم پاشو

...........

اگه پا نشی قهر میکنما

.............

خب دلم برات تنگ شده

............

جون من پاشو

............

پاشدی

.............

افرین عزیزم

............

حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب

روحت شاد و یادت گرامی

.

.

.

.

.

.

.

...

این اس ام اس رو واسه هر کی فرستادم فرداش مرد ... مواظب خودت باش

اگه از کنار خر رد شدی ار ار کرد

.

.

.

.

.

بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده

 

@ٌ%^*)(_+_++_[]**&

((()__&^^%%$$#&)(_+_+)**&&%

$#$#$@#@%&,

.

.

.

.

.

...!!!؛؛^،^آ«ۀۀل،؛،،ریال%$^&^*&)آ)ـ[__+_*&^%%$$ِ,()_[()&&*^^

این رو فرستادم تا مشغول باشی و دست تو دماغت نکنی

 

.

برو پایین سرکار نیست

|-|

|-|

|-|

|-|

|-|

|-|

|-|

|-|

حالا میخوای نردبونو بردارم این پایین بمونی؟

برو پایین سرکار نیست

|-|

|-|

|-|

|-|

|-|

|-|

|-|

|-|

حالا پله های ترقی رو یکی یکی تی بکش برو بالا

............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... ......... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

!

الهی قربون چشات بشم که دنبال اس ام اس میگردی

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم

کار خوبی کردم؟

می خواستم یه چیز مهم رو بگم

پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری

ببخشید که این موقع شب مزاحمت میشم ,ولی یه سوال توی ذهنم بود که می خواستم ازت بپرسم : میدونی ایران وقتی نفتشو می فروشه , بشکه هاشو هم پس میگیره یا نه؟

!!!!!!!!!

صفحه رو بده پایین!!...................................... .................. خوب حالا بده بالا .........!!!! ====>(ورزش اس ام اسی

)

تولد عیسی مسیح و جشن کریسمس و آغاز سال نو میلادی و اغاز ژانویه به تو هیچ ربطی نداره خودتو قاطی نکن

تنها یادگاری (( ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ )) این آخرین چیزیه که از تو برام مونده، جای پاهات رو دیوار اطاقم، یادت به خیر، عجب مارمولکی بودی

نگاهت چون عقاب دلت چون دریا

دستانت چون اتش گرم

قدت هم چو سرو

صدایت چو اواز پرنده ها

.

.

.

.

.

.

ای بابا هیچ چیزت مثل ادما نیست

دیگه از زغال دل سوخته تر داریم؟

.

.

.

زغالتیم

از سلطان جنگ به جوجه اردک زشت،جوجه اردک زشت اگر زنده هستی

SMS بده

به غضنفر میگن تولدت کیه؟

می گه 5آذر

میگن چه سالی؟میگه هر سالی

میدونی فرق تو با آهن چیه؟

آهن زنگ می زنه اما تو همش اس ام اس میفرستی

همیشه تو را در نفس هایم احساس میکردم،تو همیشه همراهم بودی،علت جدایی تو از من،من بودم،ای کاش فین نکرده بودم

!

اگه غضنفر بمیره رو قبرش می نویسند گوره خر،اگه تو بمیری میدونی چی مینویسند؟

نترس بابا اسم یه میوست،می نویسند انـگور!(ان گور

)

اگه کسی رو خیلی دوست داری و می خوای هیچ وقت از کنارت جایی نره،قورتش بده و هیچ وقت دستشویی نرو

!

به یارو می گن دگر گونی یعنی چی؟میگه:این گونی نه اون گونی

!

با تشکر از شرکت شما در قرعه کشی بانک ملت:شما به قید قرعه برنده یک ماکسیما و یک منزل مسکونی به ارزش صد میلیون اس ام اس سرکاری شدید

!

یه

SMS اون پایین برات نوشتم حتما بخونش

.

.

.

SMS

عشق تو در قلب من مثل چهار شنبه است در خانه مادر شکوه،که هیچ وقت از اونجا بیرون نمیره

!

در ماهی تابه عشقت سوختم، بی وفا روغن بریز

('.')

((

))

((

))

!

کاری ندارم، دارم کرم می ریزم

 

 

SMS

!ورزشی:

برو پایین

.

.

.

.

برو بالا

طوجه طوجه: عاموظش زبان فارصى در کمطر عز یک ماح 100% تزمینى............با ما تماص بگیرید

به یارو می گن بیا اینجا به انگلیسی چی می شه ؟ میگه : کام هیر. میگن حالا برو اونجا به انگلیسی چی میشه ؟ یکم فکر می کنه میگه: میرم اونجا میگم کام هیر

. . . !!!!

دو حرف رو نباید باور کنی: حرفای پا منقلی و حرفای تو بغــــلی

!

به غضنفر می گند دگر گونی یعنی چه؟ می گد:این گونی نه اون گونی

!!

چقدر اینروزا چاق شدی، می دونی از کجا فهمیدم! چون هر روز جای بیشتری در دلم باز می کنی

یاد اون روزها بخیر, دو تا دستامو می گرفتی و تو خیابونها با هم می چرخیدیم, تموم عشقت من بودم, امضا - فرغون

یه روز غضنفر رو به جرم دزدی می برن دادگاه قاضی می گه خجالت بکش این دفه چهارمه که میای دادگاه غضنفر به قاضی می گه تو خجالت بکش که هر روز اینجایی

یه توپ دارم قلقلیه. موی سرم فرفریه. اس ام اس جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم

زندگی را از تو نام برده اند

!

ز : زاویه نگاه تو

ن : نوای کلام تو

د : درگاه ابروی تو

گ : گیسوی پریشان تو

ی : یارو سر کاری

!

تمام گلهای خوشبوی دنیا رو هم به پات بریزم، بازم کمه. چون پاهات خیلی بو میده

!

لپتو بیار جلو

1

2

3

4

5

تا 100 هم بشماری از بوس خبری نیست

!

آلبرت انیشتین میگه: عشق مثل ساعت شنی میمونه همزمان که قلبتو پر می کنه مغزتو خالی می کنه

.

البته واسه اونایی که مغزشون پره! تو راحت باش

...

اگه دلت برام تنگ شده بیا پایین منو ببین

.

.

.

.

دیر اومدی رفتم

!

جیگرم، نفسم، همسرم، همدستم، همپام، همدلم درد می کنه. دکتر خوب سراغ نداری؟

زندگی کوتاهتر از آن است که به خصومت بگذردو قلبها گرامی تر از آنند که بشکنند فردا طلع خواهد کرد حتی اگر ما نباشیم پس بیایید کارت سوختمان را به یکدیگر بدهیم

.

مخصوص نیمه شب: بچه ها می گن تو اهل سینمایی ... ما سر یه چیز دعوامون شده ... مگه راکی همون رمبو نیست ؟!؟ البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی، فردا صبح هم بگی مشکلی نیست. ولی ما رو بی خبر نذار

.

میدونی من دوستت دارم، من عاشقتم، می میرم برات، می بوسمت

.

.

.

...

چند تا میم داره؟؟؟

اگر 10 تا گل رز دستت گرفتی و رفتی جلوی آینه و دیدی 11 تاست، تعجب نکن

...

این نشون میده که تو هم کوری هم کودنی هم دچار توهم شدی

 

!

خیلی ماهی

.

.

.

بخور، چون امگاسه داره

!

جوجوی من می شی؟

_,,,,,

_('?')

<\ />

_J L

تا من پیشی بشم بخورمت؟

''_/\_/\

''(='+'=)

\(\___/)/

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
به تو چه شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:02 ب.ظ

خوب است تازه وارد ام نمی دونم کجا و چی بنویسم

امیر عباس سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ

اس ام اس هات قشنگ بودن خیلی خندیدیم دمت گرم

jvd چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ

man kam vase kasi nazar mizaram
vali az to khob bod mer30

مهدی م جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ http://mallekan.blogfa.com

خوب بود 001

به بلاگ منم بیا

مبینا یکشنبه 21 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:49 ب.ظ

عزیزم فوق العاده باحال بود منکه واقعا حال کردم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد