اس ام اس جدید88


دستت رو بذار رو یه طرف صورتت ....... گذاشتی !؟


خوب به این پدیده میگن ماه گرفتگی !

.

.



یک ضرب المثل ژاپنی می گوید: یک ایرانی اگر هواپیمایش سقوط نکند،از حوادث رانندگی

 جان سالم به در ببرد،آلودگی هوا زنده اش بگذارد و زلزله زیر آوار له اش نکند،

حتما از خوشحالی خواهد مرد !!!

.

.

.

خواستم اسمتو بذارم گل گفتم می پلاسی ، بذارم خورشید گفتم غروب میکنی،

بذارم ماه روزا تنها می مونی ، گذاشتم دماغ تا همیشه رو صورتم باشی !!!

.

.

.

مکیدن ممنوع ! ، خوردن ممنوع ! لیسیدن ممنوع ! فرو کردن انگشت ممنوع !

زبان زدن ممنوع !

اینا رو یه عسل فروش لر در مغازه اش نوشته بود !!!

.

.

.

از غضنفر میپرسن راست بهتره یا چپ ؟

میگه راست ، چون بابام یه عمر راست کرد ! حال کرد !

اما یه بار چپ کرد مرد !!!

.

.

.

ازیکی می پرسن دوست داری چه جوری بمیری؟

 می گه مثل پدربزرگم در خواب و آرامش. نه مثل مسافرهای اتوبوسش در ترس و وحشت!!!

.

.

.

به یه بچه میگن اون چه حیوونی یه که به ما گوشت، شیر، ماست، کفش، لباس میده؟

 بچه میگه: بابام !!!

.

.

.

یه بنده خدایی میگه: من دو بار ازدواج کردم هر دو بار هم بد شانسی آوردم

همسر اولم ترکم کرد دومی ترکم نمی کنه !!!

.

.

.

دختره به دوست پسرش میگه : شب بیا خونه مون , اگه موقعیت خوب بود یه سکه میندازم

 پائین .. شب میشه . دختره یه سکه میندازه پائین . ولی هر چقدر صبر میکنه می بینه

 پسره نمیاد بالا سرش رو از پنچره بیرون میکنه میپرسه : چرا نمیای؟ پسره میگه : دارم

 دنبال سکه می گردم . دختره میگه :بیا بالا . بهش کش بسته بودم !!!

.

.

.

چند فحش قدیمی:

1. -از جلوی چشمام خفه شو .

2. -کسی با تو زِرِ نزد

3. -صداتو واسه من داد نزن .

4. -وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند .

چند فحش جدید:

1. -دستت بشکنه از زا نو .

2. -خودم دست دارم ، جوا بشو میدم !!!