داستان عاشقانه۱(عشقی که دلیلی داشته یا نه؟)


دوستان لطفا بعد از خوندن داستان نظرتونو در موردش بدین که آیا عشق دلیلی می خواهد یا نه ...؟


یک بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود، ازش پرسید:


-
چرا دوستم داری؟ واسه چی می گی عاشقمی؟


-
دلیلشو نمیدونم ...اما واقعا" دوست دارم


-
تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان کنی... پس چطور دوستم داری؟ چطور میتونی بگی عاشقمی؟


-
من جدا"دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت کنم


-
ثابت کنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی


-
باشه.. باشه! میگم... چون تو خوشگلی، صدات گرم و خواستنیه، همیشه بهم اهمیت میدی، دوست داشتنی هستی، با ملاحظه هستی، بخاطر لبخندت...


-
دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد
متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناکی کرد و به حالت کما رفت. پسر نامه ای رو کنارش گذاشت با این مضمون:عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟
نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم
گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت کردن هات دوست دارم اما حالا که نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم
گفتم واسه لبخندات، برای حرکاتت عاشقتم اما حالا نه می تونبی بخندی نه حرکت کنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم
اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره
عشق دلیل میخواد؟
نه! معلومه که نه!!پس من هنوز هم عاشقتم

نظرات 8 + ارسال نظر
kati دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:26 ب.ظ

نظر من اینه که عشق نباید دلیل داشته باشه چون همونطور که میدونیم لیلی خیلی زشت بوده ولی مجنون بی دلیل عاشقش بوده.....

[ بدون نام ] جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ

خیلی جالب بود

lili شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

مثل همیشه خوب بود

lina چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

اگه عشق دلیل داشته باشه هوسه نه عشق بدون اونی که میگه تورو با دلیل دوست داره دروغ میگه و به خواطر هوسش باهات دوسته پس هیچوقت از عشقت نپرس چرا دوست داره چون عشق بی منطق و بی دلیله

BAHAR چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ب.ظ

خیلی ممنون از وبلاگ خوبتون..به نظر من هم عشق دلیل نمیخواد.........................

alireza جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ http://www.tak-savar-sarnevsht.blogfa.com

به این میگن عاشق واقعی!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ق.ظ

بنظر من عشق واقعی دلیل نمیخواد اون هم اسمش عشق نیست دوست داشتنه ...چون ما ادمی رو بخاطر وجودش دوست داریم نه بخاطر ظواهرش.....مثل این نباشه که هرانکه از دیده برفت از دل برود.....

taranom یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

عشق دلیل نمیخواهد.عشق یک حس بی دلیله وناخداگاه به وجود می اید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد