به موقع بگو

wWw.Rizba.Blogsky.cOm

وقتی 15 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ...صورتت از شرم قرمز شد و سرت رو به زیر انداختی و لبخند زدی...


---------------------lllllllllllll---------------------wWw.Rizba.Blogsky.cOm

وقتی که 20 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم

سرت رو روی شونه هام گذاشتی و دستم رو تو دستات گرفتی انگار از این که منو از دست بدی وحشت داشتی
---------------------lllllllllllll---------------------wWw.Rizba.Blogsky.cOm

وقتی که 25 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ..

صبحانه مو آماده کردی وبرام آوردی  ..پیشونیم رو بوسیدی و

گفتی بهتره عجله کنی ..داره دیرت می شه

---------------------lllllllllllll---------------------wWw.Rizba.Blogsky.cOm

وقتی 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم ..بهم گفتی اگه راستی راستی دوستم داری

.بعد از کارت زود بیا خونه

---------------------lllllllllllll---------------------wWw.Rizba.Blogsky.cOm

وقتی  40 ساله شدی و من بهت گفتم که دوستت دارم

تو داشتی میز شام رو تمیز می کردی و گفتی .باشه عزیزم ولی الان وقت اینه که بری

تو درسها  به بچه مون کمک کنی

---------------------lllllllllllll---------------------wWw.Rizba.Blogsky.cOm

وقتی  که 50 سالت شد و من بهت گفتم که دوستت دارم  تو همونجور که بافتنی می بافتی

بهم نکاه کردی و خندیدی

---------------------lllllllllllll---------------------wWw.Rizba.Blogsky.cOm

وقتی  60 سالت شد بهت گفتم که چقدر دوستت دارم و تو به من لبخند زدی...

وقتی که 70 ساله شدی و من بهت گفتم دوستت دارم در حالی که روی صندلی راحتیمون نشسته بودیم من نامه های عاشقانه ات رو که 50 سال پیش برای من نوشته بودی رو می خوندم و دستامون تو دست هم بود

---------------------lllllllllllll---------------------wWw.Rizba.Blogsky.cOm

وقتی  که 80 سالت شد ..این تو بودی که گفتی که من رو دوست داری..

نتونستم چیزی بگم ..فقط اشک در چشمام جمع شد

---------------------lllllllllllll---------------------wWw.Rizba.Blogsky.cOm

اون روز بهترین روز زندگی من بود ..چون تو هم گفتی که منو دوست داری

---------------------lllllllllllll---------------------wWw.Rizba.Blogsky.cOm

به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری

و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی

چون زمانی که از دستش بدی،

مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی

اون دیگر صدایت را نخواهد شنیدwWw.Rizba.Blogsky.cOm
 

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ

کاش بدانیم دوست داشتن از عشق برتر است!!!!!
ای یار ای یگانه ترین یار مگر آن شراب چند ساله بود؟؟

reza سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.rayahyayi.blogfa.com

salam duste aziz.man shomaro link kardam.ba esmi ke khaste budin.bazam be man sar bezan.

katayon چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

vay khili dastanetono dos dalam ghashang boda.khiliiiiiiiiiiiii khof bod!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد